Sunday 17 May 2015

#2 Qaseh Gold: Ramuan.

Teks oleh:  Noor Hazwani Mohd Din

Ramai yang sudah mendengar nama Qaseh Gold,  produk makanan tambahan yang berasaskan makanan sunnah.  Tetapi, mungkin ramai yang tidak tahu ramuan dan formulasi yang terdapat dalam produk Qaseh Gold.

Qaseh Gold mempunyai lingkungan produk yang luas bersesuaian untuk semua peringkat umur seawal bayi berusia satu tahun.  Terdapat Qaseh Gold Kekanda, Adinda, Junior dan Premier di bawah label Qaseh Gold.

Ia dirumus dan diformulasikan dari makanan sunnah yang mempunyai banyak khasiat untuk kesihatan badan. Dikilangkan di kilang yang mendapat pengiktirafan Islamic Manufacturing Process (IMP) dan Good Manufacturing Practice (GMP) untuk menghasilkan produk y halalan toyyiban..

Qaseh Gold dirumuskan dengan kurma, zaitun, zaafaran, air zamzam, habbatussauda,madu, buah tiin, delima dan diperkaya dengan gam arab sebagai prebiotik semulajadi.
Ia juga diformulasi dengan herba tradisi seperti ginkgo, sireh, tribulus, guarana dan ashwaganda untuk Qaseh Kekanda dan Passiflora, pegaga dan manjakani untuk Qaseh Adinda.

InsyaAllah.
Mari kita berikhtiar untuk sihat dengan makanan sunnah.
Sihat itu jihad.

P/s:  saya juga mencari rakan rakan niaga yang ingin mencuba menambah pendapatan dengan menjadi agen saya.
Boleh hubungi saya di 012-9221876.

No comments:

Post a Comment